Februari 19

Jag har faktiskt inte alls så farlig träningsvärk som jag trodde att jag skulle ha idag. Det var värre i tisdags! Men igår blev det ju inte så mycket ben och rygg, utan mest mage och kondition. Så behövligt!
Och utespringet, jag är förvånad. Det gick faktiskt rätt så bra igår också. Men det kommer bli så mycket värr än det här, och då kommer jag helt ärligt att avlida.

Nu sitter jag i skolan, ska titta på lite olika produktioner idag.
Imorgon är det releaseparty för alla barnböcker, kom in och kika ;p

Ikväll är det gympa. Hoppas att jag kan lära mig lite mer idag så att det verkligen blir träning, så att inte jag bara står och tittar på som i söndags. En del iallafall.


Nu kommer nog snart folket skulle jag tro. Eller hoppas jag.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback