Februari 2 - Telefon

Nu har jag suttit och pratat i telefon hur länge som helst. Så det blev inte direkt något pluggande nu inte. Men det var trevligt att snacka lite skit med Kim, var ju inte igår om man säger så.
Men imorgon blir det desto mer, för då ska jag in till Viken efter skolan och tjinga in hos Kim och Fredrik ;p

Träningen då. Den gick helt okej. Gjorde en hel del mål faktiskt men ibland blev det lite mycket garv ;p Träningsvärk i magen imorgon kanske? ;p Som sagt, den totala summan på dagens träning blir 3,5 :B


Nu ska jag kanske ta och sova snart. Men är uppe i varv nu, så det kan nog ta ett tag det.
Men imorgon har jag sovmorgon, och det ska bli så skönt! :D Tack tjejer för att ni är så gulliga och tänker på mig nu när vi lägger schemat över vårt bokskrivande.


Usch, snart kommer jag börja prata om en massa strunt känner jag, så jag ska ta och göra något annat nu så att jag kan bli lite trött. Typ situps.


Tjoflöjt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas det går bra att skriva PM:et :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback