Februari 2

Skola idag igen.
Först intro angående produktionerna, och sen två intron till om barnboksskrivandet/ritandet. Lite välans mycket på en och samma dag.

Men det ska bli riktigt roligt ändå. Jag jobbar med Jasmina och Sabina och jag tror vår bok/våra böcker kommer bli riktigt bra. Imorgon sätts arbetet igång då vi fixat klart PM:et, som vi endast har en dag på oss att skriva. Schemat är rätt så tajt om man säger så.

Snart är det dags för fotbollsträning.
Men jag är trött.. Så det kommer nog inte gå tipptopp, men dit ska jag! Missar ju nästa onsdags-träning. Hoppas att jag får vara med på Kopparcupen ändå..

Men, nu ska jag vara ute i god tid och börja lite smått med min utvecklingsplan tänkte jag. Hinner ju kanske skriva lite innan jag ska byta om och gå upp till gympasalen med TVÅ fotbollsväskor! (Har fått äran att bära syrrans eftersom hon ska promenera direkt från rondellen).


Så, tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback