Februari 22 - Söndagen

Då så var söndagen nästan slut och mycket har man hunnit med. Läste igenom lite gamla blogginlägg förut, och då klagade jag massor på att jag hade så lite tid. Men jag tror att jag blivit lite bättre på att planera min tid nu, och därför hinner jag med lite mer. Men visst, jag skulle ju inte säga nej till att få mer tid över till att träna och träffa vänner och annat kul. Men jag ska fan sluta klaga så mycket som jag gör. Men det är svårt. Är man en pessimist, då är man det.
Var till Sörping och det var inte alls kul att köra i detta väder.
Sen så var det gympa, och idag följde Kim med :) Kul kul!

Och nu så ska jag fixa med lite smågrejer, men sen ska jag nog ta och försöka sova. En lång vecka väntar på mig.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback