Februari 22

Fotbollsträning/match i Viken med flicklaget. Var rätt så kul, eftersom vi bara spelade match efter uppvärmningen ;p Men valross som jag är så snubblade jag på bollen/mina skor och skrapade knät. Det ser inte mycket ut för världen, men jag hoppas hoppas hoppas att det inte blir så mycket armhävningar på kvällens gympa eftersom jag är så vek och måste stå på knäna.. Men en massa situps och magstyrka vill jag gärna träna! :) Och som alltid, kondition..

Nu så är det plugg som gäller. Sen ska jag knalla upp till mormor och morfar, hämta deras bil, sladda in till Sörping för att hämta Helen och Tesse, åka till Viken och så hit igen. Och sen är det dags för gympa :p
Men som sagt, nu är det verkligen dags för att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback