Februari 23 - Träningen

Vi var fem pers på träningen idag! Och så en tränare då. Vart har alla tagit vägen?
Iallafall, sprang ute och det gick rätt okej. Ingen ramlade idag, men Malin var ju heller inte med för då hade det kanske varit annorlunda? :p
Väl inne så blev det lite styrka och sedan match, 3 mot 3. Nickar, stolpar och ribba var det som gällde för att det skulle bli mål. Rätt kul ändå, men det kan ju alltid vara roligare. Exempelvis med fler personer. Sen så blev det en hel del skott på Niklas. Haha, den stackarn. Men ltie mål vart det, jag prickade stolpe in 3 gånger, av alla skott vi sköt ;p Sen blev det lite skott på rullande också, men det var inte lika kul ;p

Så nu är jag hemma och snart ska jag nog ta och lägga mig och sova en skvätt. Ska ju försöka hinna med lite imorgon förmiddag är det tänkt. Om det inte hade vart så snöigt och kallt ute så hade det nog kunnat bli en promenad, men jag tror inte att det blir så. Det blir nog lite här hemma istället ;p En svängom med dammsugaren kanske? ;p


God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback