Februari 23

Och här sitter man i skolan, alone.
Först ska jag berätta för er om det värsta med att vara en pendlande student. Nu så håller dom nämligen på att reparera bron i Sörping, och visst det är väl jätteduktigt. Men, varför måste dom göra det mitt i värsta rusningstrafiken, då folk ska till och från skolan och jobbet? Det är alltid så, men imorse så var det faktiskt hemskt. Det tog minst 35 minuter att åka igenom Sörping, och jag var inne i stan 8:35, istället för 8:05. Kul jul! Skönt iallafall att jag inte skulle ha någon lektion, men mina barnboks-vänner fick ju vänta en kvart på mig ändå.
Och jag hoppas att jag slipper denna extrema kö sen när jag ska hem.

Nu har jag skrivit på forskningen, så efter ett godkännande så ska jag skicka in den.
Har också börjat skriva ordentligt på mina egna reflektioner kring barnboken. Ibland kan jag faktiskt vara lite effektiv ;p
Sen blir det en liten sväng på stan innan det är dags att dra sig hemåt för en fotbollsträning ikväll. Och det ska bli så härligt att springa ute och halka omkring i snön och slå ihjäl sig. Lovely! ;p

Men vi får väl se hur länge jag orkar att sitta här och vara effektiv, det tar ju lite på krafterna om man säger så. Men, sen ska jag inte till skolan förrän på torsdag, jippie!


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback