Februari 25 - Skit

Vilken dag!
Skitdag.
Maten vart inte bra, makaronerna vart överkokta, blä!
Och att plugga sen, visst, jag kom upp i över 1200 ord. Men det står bara skit. Och nu har jag lämnat in det. Orkar inte titta på det mer, för det kan ändå inte bli bättre. Hur lätt är det att skriva om sin egna utveckling i ett arbete med bara tre personer? Jag skulle lugnt kunna skriva det åt någon annan utan problem, men när man ska skriva själv hur man tycker att det gått och vad man har gjort bra, genast blir det så svårt.. Lugnt att jag kommer få komplettera detta. 
Jag vill ha helg nu. Men innan dess så väntar ett seminarium imorgon kring detta jävla paper, och så forskningsseminariet på fredag och intro om KU-arbetet. Och så gympa och en sväng på stan med Kim, så lite roligt ska man väl ha också.

Nu ska jag försöka bli på humör inför utespringet och fotbollsträningen ikväll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback