Februari 25

Träffade både Carro och Kim igår.
Och lite pluggande vart det också.
Men idag ska det bli färdigt.
Och så ska jag laga mat.
Och så ska jag plugga igen.
Och så ska jag träna.

Japp. Så är det.
Och Kim ringde förut och berättade att det är kö på E22:an. Dels för bro-reparerandet, men också för att det börjat brinna på en buss! Jag är glad att jag är hemma i det trygga.


Men nu så är det dags att sätta igång.
Så på med musiken och börja plugga ;p

/Lalla.




Ett bedårande barn av sin tid

Se, vem kommer där
Som en deja vu, som nån jag sett förut ut
Han har färgat hår, sminkade ögon och Beatlesskor

Men varför stirrar dom, pratar om honom, vänder sig om
Kan dom inte se att han e ett bedårande barn av sin tid

Ett bedårande barn av sin tid
Ett bedårande barn av sin tid
Ett bedårande barn av sin tid
Ett bedårande barn av sin tid

Han e hatad av alla bara för sitt yttres skull
Kvar e stoltheten, det är den han har, det är den han lever för

Men varför stirrar dom, pratar om honom, vänder sig om
Kan dom inte se att han e ett bedårande barn av sin tid

Ett bedårande barn av sin tid
Ett bedårande barn av sin tid
Ett bedårande barn av sin tid
Ett bedårande barn av sin tid

Ett bedårande barn av sin tid
Ett bedårande barn av sin tid
Ett bedårande barn av sin tid
Ett bedårande barn av sin tid
Ett bedårande barn av sin tid
Ett bedårande barn av sin tid
Ett bedårande barn av sin tid
Ett bedårande barn av sin tid
Ett bedårande barn av sin tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback