Februari 26

Igår var vi lite fler på träningen, hela 8 pers. Så igår vart det lite mer match :) Förutom utespringet och lite styrka, och passningar och stafett ;p

Sovmorgon idag. Skönt. 
Hoppas att det inte är kö sen när man ska hem, för då måste jag skynda mig på för att hinna till gympan, så det har jag inte tid med då.


Och förresten. Förra veckan slog jag rekord på Piggelino (mitt eget rekord alltså). Jag gick, sprang ute, tränade fotboll och gympade i hela 695 minuter :) Det var en riktigt bra vecka det. Denna vecka blir inte lika bra iallfall, men såna hära veckor kan jag inte ha jämt heller.


Nu så ska jag ta och skriva på min utvecklingsplan och fixa lite så att jag får med mig allt sen.



'Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback