Februari 28 - Tråkigt

Har lite tråkigt i väntan på att Helen ska komma hem och fortsätta se på Lost med mig ;p


10 favoriter:
Färg:
Bland annat grön och lila och många fler.
Mat: Tacos.
Band/artist: Kent, och många fler.
Film: Haha, många!! Men många serier, typ Vänner.
Bok: Boken av den gamla fotbollsspelaren Tina Nordlund. Jag tror att den heter Genom helvetet.
Sport: Fotboll såklart!!
Årstid: Alla.
Veckodag: Fredag och/eller lördag.
Glassmak: Melon eller daim.
Tid på dygnet: Eftermiddag/kväll.

9 för tillfället:
Humör:
Seg men glad (det är ju helg).
Smak: Tuggummi.
Kläder: Mjukisbraller, linne och fleecetröja på det.
Bakgrund: Solnedgång.
Nagellack: Genomskinligt.
Tid: 17:06.
Omgivning: Mitt lilla rum.
Irritationsobjekt: Att Helen är så seg och inte kommit hem än ;p
Tankar: Jag borde..

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: Anna.
Screen name: Hm, Lalla kanske?
Husdjur: Mina kära dammråttor.
Piercing: Om öronen gills så var det det, annars naveln.
Förälskelse: Hm, kan det varit typ Nick i Backstreet boys kanske?
Musik: Hm, dom som sjunger Oaa hela natten :p Attack!
Bil: Haha, min första nyckel till en bil är till morfars blåa Opel.
Kyss: Det berättar jag icke.

7 senaste:
Cigarett: Aldrig.
Mat: Lövbiff med hemmagjord klyftpotatis och kokta grönsaker.
Dryck: Vatten.
Biltur: Till Media Markt igår med Kim.
Kyss: *Hemligstämplat*.
Spelad låt: Bedårande barn av sin tid - Noice.
Telefonsamtal: Anna.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Haha, ja.
Blivit arresterad: Nepp.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Ja, lokal-tv i Polen.
Kysst någon du inte känner: Ja.

5 nej tack:
Kläder: Jeans med hög midja.
Mat: Fisk!
Musik: Skitmusik.
Dryck: Öl, eller något som smakar lakrits :p
Film: Tråkiga filmer.

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Såg på 1408 med systeryster.
Du kan höra just nu: Musiken från datorn.
Du inte kan leva utan: Kärlek/vänskap.
Du gör när du har tråkigt: Tittar på tv.

3 personer:
Du kan berätta allt för: My best friends.
Du tycker om: Familjen och vännerna.
Du inte gillar: Vissa.

2 val:
Kaffe eller te: Te, med någon fruktsmak, typ Forrest fruit.
Vår eller höst: Vår. Men höst är också mysigt.

1 önskan:
Att få se hur framtiden ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback