Februari 4 - Hyfsat

Träningen, gick väl inte så värst bra. Hyfsat, emellanåt.
Men jag får förhoppningsvis vara med på cupen. Lite positivt.
Men jag kommer inte träna på en och en halv vecka! Det är många dagar det.. Usch, det bara kryper i kroppen på mig.

Imorgon har jag sovmorgon. Den där extra timman man får sova, den är gudomlig.

Förresten, kom på att jag hade lite bilder som jag tog i skolan när vi hade vår "skattjakt" som Mini-integration.
Här kommer dessa bilder (lite sent, men här kommer dom iallafall!)


Detta är då ingången till grottan där sjöjungfrun vaktade skatten, fast från andra hållet då ;p


Fiskelifiskar


Musiksalen blev ju väldigt mysig ;p


Anna-Claras sågfisk


Vad mycket lite nät och fiskar kan göra med ett rum. Man känner ju knappt igen sig :p


Och här har vi styrman Jasmina :) De andra piraterna, kaptenen, sjöjungfrun och sjömonstren fick jag tyvärr inte med på bild, men det fick Anna-Clara :p


Nu måste jag regga min fotbollsträning på piggelino så att jag inte glömmer bort den.

/A.

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Najjjj vaaa chokad jag blev att du jag fanns med på kort när hann du ta den kommer inte ens ihåg hehe det var roligt äventyr håller med. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback