Februari 4 - Jobb

Äntligen så fick jag en sms-förfrågan om jobb. 2 dagar till och med. Och jag vart bokad! :D Det är nästan 2 månader sen jag jobbade, så det ska bli riktigt kul att få träffa alla igen.
Och ett extra plus i kanten, Kim blev också bokad :D

Snart är det dags för fotbollsträning. Känner mig inte alls så motiverad just nu, fryser som bara den. Men det blir nog bra när jag väl är där uppe och skener runt ;p
Måste ju tänka på att jag missar både måndagens och onsdagens träning nästa vecka, vilket betyder att jag antagligen inte kommer få vara med på cupen :( Tråkigt, men jag får väl stå mitt kast. Någon kanske blir sjuk? Haha, gud vad elak jag är.

Nu ska jag ta och sätta mig under min röda, varma filt och läsa lite innan det blir dags att packa och greja.


/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback