Februari 4 - Skolan

Sitter här i skolan och har börjat skriva på min planering inför studiebesöket jag ska hålla i på VFU:n. Utvecklingsplanen kan jag inte fortsätta jobba med, för den ligger där hemma och ser så fin ut.

Så snart blir det att sätta sig och läsa lite. Idag kämpar jag för att det ska bli en pluggdag då jag verkligen lägger ned tid  på att försöka börja med uppgifter iallafall, gärna slutföra dem också. Så därför ska jag vara kvar i skolan ett tag till, så att jag har gjort något vettigt av min tid.

Imorgon så blir det forskningsplugg med Anna-Clara och Lena.
På fredag är det barnboksplugg med Jasmina och Sabina. På kvällen så är det grupp-date/middag och sen utgång :) Och sen så är det helg igen.
Veckorna går så fort. Jag hinner ju inte med i karusellen.

Men nu ska jag som sagt ta och plugga.


/A.

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Ska bli kul när vi alla ska middag hos mig:) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback