Februari 4 - Sms

Har fått en massa sms av en massa olika folk idag, så kul :) (Närmare bestämt 7 olika personer, det måste vara rekord så här på en vardag) :p
Och ett samtal, från morfar. Ska åka till Sörping, möta upp mormor och morfar och köpa (en alldeles för tidig) present till mig :) Så det blir bilåkande hem halva vägen idag ;p

Men nu ska jag ta och läsa lite i Lärarens arbete. Fastnade bland en massa tatueringar, och det kan vara rätt så farligt det ;p Speciellt när man inte har råd för sånt just nu :p Det blir en senare fråga, till hösten maybe. Nu finns det annat skoj som jag ska använda mina pengar till :)


/A.

Kommentarer
Postat av: Shöleböle

Det var många som du hade fått sms av, och jag är en av dem;p

2009-02-04 @ 18:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback