Februari 7

Lördag morgon, och jag mår helt okej :)

Gårdagen var jättekul.
Först så blev det pluggande hemma hos Jasmina.
Sen skulle hon iväg och jobba så då följde jag med Sabina hem och tittade på film, t vå styckna hann vi faktiskt med. Sen så handlade jag och Jasmina hem saker till tacosen och Jasmina fixade iordning sig själv och mig.
Sen var det matlagningsdags, då jag mest stod och tittade på, och i väntan på Matilda så blev det lite mingel. Jasmina fick lite presenter och svara på frågor och smaka lite frukt och sen drog vi oss bortåt.
Mötte upp Kim och Frisse och sen blev det lite röv-shake på Palace. Kul kväll helt enkelt.

Nu ska jag ta och föra över bilderna till datorn, men eftersom jag snart ska gå ner till glasskiosken (för att sälja korv) så kommer nog bilderna lite senare sen i ett nytt inlägg.


/A.

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Tack själv det var väldigt kul:) och trevlig kväll hur var det på Palace. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback