Februari 8

Denna söndag har inte varit som vanliga söndagar.
Idag så var halva familjen uppe i Stockholm och tittade på Sweden hockey games. De resterande två (det vill säga Helen och jag) var här hemma och fixade lite innan Kim och Fredrik kom hit för att spela Wii. Riktigt trevligt :) Lite mat och alldeles för mycket godsaker på det och självklart kikade vi lite på hockeymatchen mellan Sverige och Finland :p

Här är lite bilder från dagen :)


Tennis :p


Jag tror att det är här Kim vinner :B


Klimpen boxas :p


Hehe, om vi säger så här: Fredrik spelar Guitar hero för första gången i sitt liv, och vi andra garvar :p


Kim kan ju alltid visa hur man ska göra ;p


Frisse och Klimpen ska titta på hockey ;p

'
Syrran tände lite ljus också, och stämningen var på topp för att spela Mario Kart :p


Kim gasar på för fullt :p


Fredrik gasar och vi andra käkar ;p


Fokus :p


Ja, det var min söndag det. Tack sällskapet för en trevlig sådan :)
Imorgon är det måndag igen (me don't like) och först ska jag till skolan och sen så ska jag jobba ett fyratimmars-pass på hemtjänsten. Väldigt längesen jag var där nu, så känner mig som en nybörjare på't. Men det blir nog bra. Hoppas man jobbar med någon kul person :p

Snart är det onsdag, wiie :D


Men det är väl snart dags att göra iordning sig för att krypa till sängs. Blir ju att gå upp tidigt imorgon igen..


Hade bra.
/Lalla.


Kommentarer
Postat av: Shöleböle

Såg ut som ni hade väldigt skoj. :D

2009-02-09 @ 13:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback