Februari 9

Var i skolan 8 till typ kvart i två idag. Jobbade på effektivt och bra och imorgon ska dom sista bilderna målas :) Toppen!

Men innan dess så ska jag till jobbet igen. Dagens kvällspass var ju inte direkt något att hurra för. Visst, jag tjänar pengar, men man vill ju göra någonting också. Nej, kvällen var helseg och jag kände mig bara slö och lat och satt mest på vårt "rum" och åt choklad. Bad me, eftersom jag missade fotbollsträningen tack vare detta. Men men, inget jag kan göra något åt nu..
Morgondagens pass blir nog bättre. Och jag vet redan nu att sällskapet är trevligt också, så då kommer det bli desto roligare ;p

Men just nu så längtar jag mest till onsdagen :) Mihii :p


Nä, nu ska jag regga min lilla futtiga tid på piggelino, och sen så ska jag läsa klart Lärarens arbete.
Sen blir det nog att sova litegrann också. Förhoppningsvis utan mardrömmar.. :/ Drömde två stycken inatt. Jag fattar inte hur jag lyckas?! Eller, ena drömmen berodde på att jag sov på min vänstra sida, men den andra drömmen berodde inte på det. Wierdoo.


Sov gott iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback