Januari 1 - 2008

Januari: Kims 20:e födelsedag som firades med en lite överraskning mitt i natten.

FebruariMaria och jag var på Kent-konserten i Linköping. Helen fyllde 17 år.

Mars: Bakdag med Kim. Påsk. Jag fyllde 20 och fick äntligen gå på systemet.

April: Inflyttningsfest hos Carro. Bakdagar med Carro.

Maj: Kim piercade tungan. Vårruset. Carros 20:e födelsedag. Gusumdagen.

Juni: Mamma fyllde år. Annas och Malins student. Elins student. Äntligen sommarlov. Fotbollsskola. Midsommar. Jobb på Gusums hemtjänst.

Juli: Jobb på Gusums hemtjänst. Karnebåtfestivalen. Zonny fyllde år. Cykelutflykt till Ekön med Kim. En dagstur till Ullared med familjen.

Augusti: Jobb på Gusums hemtjänst. Skänninge marknad. Släktträff. Började skolan igen och träffade grupp K. Pappa fyllde år. Augustifesten, då jag och Zonny såg på Noice.

September: Kräftfiske. Maria klarade körkortet. Jobbade en dag på Villa Eken. Jag gick med i Piggelino.

Oktober: Maria fyllde 20 år. Oktobermarknaden. Jag tatuerade mig.

November: En tvådagars-tur till Ullared med Lena, Anna-Clara och Johanna.

December: Julfest på jobbet. Lucia. Jullov. Kim klarade uppkörningen. Jul. Nyår.

I det stora hela så har det varit mycket skola, fotbollsträningar och matcher, promenader, plugg och läsande och skrivande, mys i stugan och annat roligt bus.



Så, sammanfattningen är skriven och år 2009 har bara börjat. Dags att försöka sträva framåt.

Ett av mina viktigaste nyårslöften är att jag ska umgås med mina vänner mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback