Januari 11

God morgon :p
Först och främst så ska jag gratta Kim i efterskott! GRAATTIIIS! :B
Igår var det förfest i Vika hos Kim och Fredrik med goda, bra blandade groggar (förutom rävgiftet med blandsaft, urrk!), bra musik och framförallt en massa charader! Kim vann, jag kom två och Fredrik vann från slutet, båda gångerna ;p
Sen bar det av in till stan och Hugos för att shaka röv ;p Avslutades med Max och en hemfärd då jag var så dyngtrött att jag knappt orkade prata. Helt enkelt en lyckad kväll :D

Idag så ska jag fortsätta se på En fyra för tre med systeryster och sen ikväll så ska det promeneras med Malin :)
Och nu så ska jag ta och titta upp lite info om en viss serie, för jag vet att jag och Kim har rätt! :D


Ps. Nu har jag endast ett portfolioseminarium kvar i denna kurs, så jäkla skönt! Sen fortsätter det med nya utmaningar innan det är sommarlov. Ds.




Hejdå hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback