Januari 13 - Snilleblixt

Nu är jag hemma igen efter en tur till stan. Hittade inte direkt något till på lördag, men nu har jag och Kim fått värsta snilleblixten om vad vi ska vara så imorgon ska planerna smidas ;D Så det blir att åka in till stan på torsdag, och på fredag ska jag ju till skolan så då är jag ju allaredan i stan ;p
Lördagen kommer bli klockren! :D

Nu är det snart Mästarnas mästare på tv, det ska jag se. Malin Moström är ju med, bland annat :p

Jag och brorsan tittade lite på Youtube (för ovanlighetens skull) och jag hittade en asbra låt som jag inte trodde skulle finnas. Mamma och pappa spelade in den på band då när den var populär, för hundra år sen alltså. Men det är en jullåt, så den ska jag berätta om till julen 2009 vad det är för någon ;P


Nu ska jag kika in på mailen och se om det dykt upp något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback