Januari 18

Knutgubbe igår :)
Förfest i Viken med Kim, Fredrik och Jojjo. Innebar sminkning, ombyte, mat och dricka och en massa snack och musik såklart :)
Sen bar det av till Gusum. Första anhalt Kvarnvägen, sedan Ringvägen innan vi begav oss till Viran och rockade loss.
Efterfesten sög och kvällen (morgonen) avslutades hos Jojjo i Viken med kokt korv med bröd.

Så idag vart det en segisdag, och det var det värt :)


Sminkning


Inte riktigt färdiga ännu, haha!


Jojjo snackar rock med Frisse skulle jag tro. Eller skräckfilmer ;p


Min Guld-Klimp, alias Partyråttan


Partyråttorna :)


Fotbollsnörden ;p


Kiiim


Lallaaa


Jojjooo


Frisseee


Haha!
(Fråga mig inte varför jag och Kim har ett kryss på armen) :p


Dags för Fredrik att äta lite smörgåstårta ;p


Den hetaste polisen på Viran!


Sen vart det inga fler kort, endast upplevelser utan bildbevis. Eller, syrran tog kort när vi var här hemma så dom kanske jag kan ta och lägga upp imorgon om jag hinner.
Snart dags att sova. Börjar skolan tidigt imorgon..
Och på kvällen är det träning som tur vad, för jag behöver göra en hel del för att springa bort helgens bravader :p


Byebye


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina bilder du ;) Fanns visst ännu finare på Gusums hemsida... usch... Puss

2009-01-20 @ 11:59:27
Postat av: KIMSSON

Fan vad fint! Vi ägde du vännen! :D Pussis!

2009-01-20 @ 12:15:28
Postat av: Shöle

Haha, fan vad snygga ni var, alla var det:p Puss på dig vännen. <3

2009-01-20 @ 13:26:43
Postat av: Jasmina

vad fina ni var :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback