Januari 21

Håller på att packa för fullt :)
Och det luktar fisk här, usch! Ska ta mig lite rester snart innan det är dags att dra sig till fotbollsträningen.
Nepp, ingen fisk för min del!

Är så rädd för att glömma något. Är ju en bra bit hemifrån, så det är ju inte bara att springa nästgårds och hämta just den tröjan eller vad det nu skulle kunna vara som jag skulle vilja ha :p
Men jag tror att jag kommer få med det allra viktigaste iallafall, typ strumpor :P
Måste ju ta med ett kollegieblock också och skriva ner alla minuter som jag kommer att röra på mig :D


Så hej då med er gott folk!
Vi ses, och hörs snart igen :)


Stöten, snart kommer jag ;p

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Ha så kul Alexandra :) kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback