Januari 29 - Intressant

Efter gruppträffen så gick Lena, Anna-Clara och jag på stan en stund, innan vi åkte till Sörping och fortsatte plugga där med forskningsstrimman. Det gick bra, när vi väl pluggade, men mestadels pratade vi om en massa annat, intressant och roligt :p

Nu så är morfars present inslagen så att snart bär det av upp till mormor och morfar för att svulla tårta..
Vart ju inte som jag hade tänkt mig, men får ta och kompensera detta på något annat sätt.


Sen blir det att plugga inför morgondagen.
Är jättenervös och vet ingenting om vad jag ska säga eller göra.
Därför kommer det ju bli mycket improvisation, vilket jag inte direkt älskar om man säger så.
Jag vill ha koll, och det har jag inte alls nu. På någonting.

Nej, nu vart jag tråkig så ska ta och lägga in lite nya låtar från skivan som kom hem idag, och en massa nya filmer. Undrar när jag kommer hinna se på dom?


/ L.

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Svårt att säga vad man ska plugga på, förstår dig dig helt, men de blir bra imon ska du se vi får kämpa tillsammans :) Ha en fin kväll kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback