Januari 30

Nu kan jag skriva upp en sak till på listan som jag inte tål, kiwi. Fick så jädra ont i magen igår så jag trodde jag skulle dö. Fast det jag tänkte på mest var att jag kanske skulle missa cupen. Men när jag vaknade 5:20 (för att vara exakt) så mådde jag bra igen. Och jag mådde extra bra när jag insåg att jag hade sovmorgon idag så att jag kunde sova till 6:30 istället. Härligt! Det var väldigt längesen jag hade sovmorgon.

Var borta på jobbet och pratade lite skit och skrev en mini-timrapport från informationsmötet. Hoppas att jag får jobba snart..

Ska ta och plugga vidare inför eftermiddagens seminarium, I don't like. Ska ta och packa och det också så att jag får med mina alla benskydd och skor inför kvällen. Jag börjar bli taggad redan nu ;p
Efter vår cup så ska jag träffa Maria också. Det var inte igår om man säger så. Den tjejen saknar jag allt.


Nu hoppas jag att ni alla kommer och hejjar på Gusum/Valdemarsvik ikväll, eller åtminstone håller tummarna, för att vi ska gå vidare till söndagens slutspel :)

Kommentarer
Postat av: Jasmina

HÅLLER TUMMARNA :) KRAM

Postat av: Emelie

Hej Alexandra. Hoppas ni vann matchen o om det var mot Malin att du krossade henne ;) nu har även jag skaffat blogg :) vi ses på måndag, ha en bra helg!

2009-01-30 @ 21:51:21
URL: http://emeliieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback