Januari 4 - Halv 10

Hemma igen efter en tur med Klimpen runtikring här i kommunen ;p
Blev lite film-tittande också, House of wax. Fy fan vad läskig! Kan bero på att jag och Kim lätt fixar stämningen för en skräckfilm genom att sätta oss i soffan under filten med en varsin kudde och skrämma upp varandra ;) Men det är ju så det ska vara när man tittar på en skräckfilm ;)
Sen såg vi ett avsnitt med Mia och Klara också, lite roligare grejer om man säger så ;p
Vi bytte ju julklappar också. Jag fick ett jättefint fotoalbum av Kim (det går ju alltid åt liksom) och muffinsformar i silikon - rosa! :D Och så åt vi hajk-bananer. Det är verkligen bara något som jag gör med Kim och Carro - äta hajk-bananer, inomhus. Haha!
Sen bar det av till Ringarum för att hämta upp Frisse och så kom jag hem till kära Gusum igen ;p


Sitter och kollar på Ginza nu och jag vill ha hur många boxar och filmer som helst! Jag kommer bli ruinerad. Och jag som inte bestämt mig om den där trippen ännu, då jag kommer bli ännu mera pank. Men det kanske det är värt? Jag ska ta och tänka på det lite till, men jag börjar vekna, tror jag.


Aa, just det. Kim fick en liten Cascada-skiva av mig nu också, till heting-bilen som Kim kommer att ha sen när den är besiktad och klar :) Då är det dunka-dunka och fullt ös som gäller :B




Nej, nu kanske man ska ta och göra något vettigt. Lite situps kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback