Juni 28

Min helg

Fredag: Efter en lång dag på jobbet så åkte jag och syrran ut till sommarstugan där pappa och lillebror var, och mamma kom precis före oss. Så då blev det mys därute, underbart.

Lördag: Helen och jag åkte hem till Gusum tidigt eftersom Helen skulle åka iväg. Jag tog det lite lugnt först och solade och grejade tills Kim ringde. Då blev det lite stressigt, men jag hann med en skaplig buss till Viken. Så då vart det lite tid med Kim och sedan så var det dags för grillkväll på kvällen. Självklart inkluderas både kubb och Vilda gester i detta :)

Söndag: Riktigt segt att gå upp, men det gick. Fick också hoppa in och jobba kväll helt spontant. Men det är ju kul att få lite extratimmar, så det var ju bra, och tur att jag inte hade bokat något annat för kvällen. Det var ju nästan så att jag kände det på mig :p


Så imorgon är det ett kvällspass som väntar, så det blir väl att spendera lite tid i solen på förmiddagen skulle jag tro.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback