Juni 9

Och idag har Alexandra faktiskt lagat mat åt sina päron. Det ni :p Gott blev det också.
Nu så blir det snart fotbollsträning. Så välbehövligt. Känns att det var längesen.  Så min närvaro har nog sjunkit en hel del nu, med tre missade träningar, i rad!

Imorgon blir det en sväng till Sörping och Anna-Clara. Kul kul.
På torsdag ska jag hälsa på förskolan och så är det träning på kvällen, hoppas jag!
Och på fredag så bär det av till Göteborg och Liseberg :) Lite scary eftersom en grej hade stannat nyligen. Men, jag kommer ändå inte våga åka dom där farligaste grejerna. Min höjdskräck är en av de värre skräckerna jag har :p Men lite ska jag nog åka, lite lagom :p Hoppas vädret blir fint bara.. Trevligt blir det nog i vilket fall som helst ;p

Nu blir det att byta om och packa. Ibland bara springer ju klockan iväg från mig..


/Lalla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback