Mars 11

Idag har jag varit med om något helt nytt, iallafall för mig.

Jag gick in i ett rum där det stod "operation", fick ligga på en bänk, inklusive grönt papper ovanpå. En bedövningsspruta med två stick, skalpell-skärande och fyra stygn senare så sitter jag här, utan födelsemärke. Förut så kändes det bara lite konstigt. Men nu, nu gör det faktiskt ont.
Och jag har ingen aning om hur jag ska kunna sova inatt? Och hur ska det gå på praktiken imorgon?

Och jag ska inte vara med på fotbollsträningen på hela två veckor! I'm gonna die!
Men, nästa vecka så kan jag förhoppningsvis vara med och utespringa iallafall. Hoppas hoppas hoppas!


Dags att sminka av sig och ifxa iallafall. Hoppas på några timmars sömn för imorgon väntar en lång praktikdag, med helhetsansvar..


God natt.

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Hej gums hoppas det går bra på praktiken, ohhh låter läskigt dem där stygnen krya på dig. Och hur ska du klara dig utan fotboll i 2 vekor. Hoppas allt går bra och att du mår bra. kram

2009-03-12 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback