Mars 16

Och idag var man tillbaka i skolan. Förkyld och dan, usch!
Men det var iallafall kul att träffa ala i gruppen igen, och höra vad de valt för impuls till KU-arbetet, som vi kommer hålla på med nu i två veckor. Skönt med lite eget arbete, även om det är svårt att komma på hur man ska göra och allt.

Sen hade jag tänkt hoppa över utespringet idag eftersom jag är förkyld, men när jag kom hem så snorade jag inte så mycket så det blev en springtur idag iallafall. Kan ju inte bara sitta hemma och ruttna för att jag tagit bort ett födelsemärke inte :p Det gick väl sisådär, men jag vågar inte ta i alltför mycket ifall det skulle hända något med stygnen.. Sen blev det att titta på när dom spelade match, och jag blev så avundssjuk. Jag vill komma igång igen. Två veckor är väldigt lång tid, faktiskt. Iallafall när man väntar på något gott :p


Förresten så har jag ju inte berättat om lördagskvällen helller. Jag och Kim tittade på skräckfilm, drack vin (inget vatten förståss eftersom dom varnade för det, men gissa om vi var sugna på ett stort, kallt glas vatten) lagade mat och tittade på Melodifestivalen, och skrattade och skrek och nästan tjöt :p
Så dagen i stort var bra, inte anus :p
Eller, det var anus att inte Hope & Glory vann Melodifestivalen. Men det var väldigt bra att det inte var Snälla snälla som vann! Så här i efterhand så kanske La Voix är lite okej. Men inte bra, ännu!
Och filmen vi såg, Mirrors, var också bra. Läskig, om man säger så. Men slutet, nja, kunde varit bättre. Lite skumt var det, och en del filmer blir bäst när dom slutar lyckligt även om det är förutsägbart. Så var filmen var inte anus, utan bra :p
När kvällen led mot sitt slut så tog jag spök-busken hem till Gusum för att sova en skvätt innan det var dags att jobba, delad tur.

Och imorgon är det tisdag, vilket för min del innebär en tur in till Norrköping för lite plugg, och eventuellt hemskjutsande av min mormor och morfar efter ett sjukhusbesök.

Så snart är det dags att sova, och det är ju bra. För om jag nu är så kallad "sjuk", så är det ju under sömnens timmar man blir frisk har jag hört av min kloka far :p

Så god natt på er folket.

Kommentarer
Postat av: Malin

good good! Ni är ypperligt varmt välkomna :) Men ta inte med nån blomma eller nått, för de får inte plats :p Borde jag ha sagt till alla andra iofs. Men nu vet du. Även om du inte hade tänkt de. Du kan få en om du vill t.o.m :D haha! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback