Mars 20

Idag har Kim, alias Klimpen, namnsdag :) Grattis :)

Idag blir det hemmaplugg för min del. Så har städat och fixat i mitt rum, så snart ska man väl ta tag i pluggningen också :p

Igår var jag och systeryster och hälsade på Malin i hennes egna salong Hårfin. Så mysigt och fint det var :) Det blir nog fler fikatillfällen där minsann ;p

Nu ska jag ta och fortsätta att skriva bland alla mina kort. Nu sitter nästintill alla i album, så det är bara skrivandet kvar i ett helt album innan det kan ställas i bokhyllan :p


/Lalla.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det står inte nånstans att man inte får det :P ja det blir en hel del i helgen, men imorgon ska jag slappa :P ha det bra så ses vi på måndag! Kram

Postat av: KIMSSON

Det tackar jag så mycket för gumman!

Det är tur att det är nåhon som kom ihåg det! :P

Pussar!

2009-03-21 @ 11:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback