Mars 24 - Slutkörd

Jag känner mig redan slutkörd och klockan är inte ens halv 12.. Men jag har kommit en liten bit på väg. På impulsdelen fattas det lite, men där finns nu en referens iallafall, och så är det ju då resultatdelen som ska utvecklas rejält. Men imorgon eftermiddag ska jag leta efter bra och passande referenser för på torsdag ska arbetet bli färdigt och skickas in har jag bestämt, för på fredag ska jag vara ledig. Och, kanske, kanske blir det party på kvällen, med en katt. Vi får se.
Nu ska jag lägga in dödsstöten här innan jag beger mig uppåt staden och hittar en buss att åka hem med :p

Och skolans jävla mail funkar inte så jag kan inte lämna in VFU-kuvertet idag ändå. Anus! (som Kim skulle sagt) :p


Tjofräs.
/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback