Mars 24

Sitter i skolan och ska skriva på KU-rapporten nu. Har fixat och donat med mitt kollage som kommer bli helt färdigt på torsdag. Det saknas lite bilder, och rim (funderar på om det bara ska bli text utan rim, men vi får se).
Så när man kommer tillbaka till Gusum så blir det lite fotande igen, och om solen fortfarande lyser så tänkte jag ta mig en liten promenad. Kanske inte den vanliga rundan runt tallarna, men någon sträcka ska det bli. Här jagas det minuter efter en inte alltför bra vecka förra veckan..

Men nu ska jag ta och vara effektiv här igen, så att jag kan åka hem och fota och promenera för att sedan plugga och förhoppningsvis hinna unna mig lite film-tittande. Om det hinns med, you never know.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback