Mars 25

My day, so far.

- Studiebidrag idag, välbehövligt.
- Mina stygn är borta och där sitter nu små tejpbitar. Så ikväll är det en hel fotbollsträning som gäller!! (Lite försiktigt förvisso, men vad fan).
- Våfflor är gott, och visst smakar dom extra gott på Våffeldagen? :p
- Det var ap-kallt imorse, but I love the sunshine. Snart kommer våren, I can feel it in my toes ;p
- Jag måste vattna mina blommor oftare.
- Det börjar bli riktigt spännande nu, Prison break alltså.

My day, tomorrow.
- Plugg i skolan. SKA bli färdig.
- Gympa igen. Det var också längesen! Ska bli kul att hoppa och skutta och svettas igen, like old days, with an old friend. Kanske inte blir så mycket med situps och rygglyft och sådant, men jag kommer vara med på det jag kan och köra järnet.


Kort och gott.
Nu ska jag gå.

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback