Mars 26

Helen följde med mig till skolan imorse. Höll mig sällskap då jag skulle skriva rapporten. Sen mötte vi upp Anna-Clara och Matilda, och slutligen Johanna och då bar det av till Media Markt för kortframkallning. Behövde bara framkalla 3 kort, så det var ju nästan lite pinsamt, när jag fick betala mina tre kronor där ;p Men nu är kollaget iallafall typ färdigt, det enda som fattas är rim till varje bild. Men det tänkte jag ta och pyssla med hemma i helgen, klistra dit på tisdagsmorgonen och så är det klart ;p

Så nu ska jag ta och fortsätta skriva på rapporten. Imorgon ska den skickas in (eftersom jag måste lägga in bilderna hemma ändå) så nu är det 400 ord som ska pressas fram är det tänkt.

Kanske till och med hinner hem lite skapligt, så jag kan byta om hemma innan gympan. Vore ju rätt skönt så man slipper stressa ännu mer.


Nej, nu ska jag ta och börja skriva igen så att jag kan gå och hälsa på dom andra där uppe i musikrummet sen och lyssna på Anna-Claras låt :)


/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback