Mars 28

Nu snöar det inte längre iallafall, men det är ju vitt ute. Och därför blev träningsmatchen mot flicklaget iställd :/ Så den kommer vara nästa helg istället.. :/ Hoppas att den kommer vara på lördagen, för det vore ju perfekt. Men, vi får se.
Men, nu tror jag att solen ser ut att vara på väg. Hoppas hoppas!

Bio igår då. Med Helen och Kim. Marley & jag. Den var bra, men ibland så behöver ju inte en sån film sluta så sorgligt. Men, den var bra iallafall.

Lördag idag, och det är lite plugg, städning och Prison break som väntar :p Och ikväll är det Babben, och då kommer Måns Zelmerlöw vara där :D

Och yees hörni! Magnus vann Let's dance igår! :)

Nu ska jag ta och göra lite nytta här istället.


/Lalla.

Kommentarer
Postat av: Malin

Så j-a underbart att Magnus vann! Jag blev så lycklig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback