Mars 4

Onsdag, och på onsdagar så innebär det öppning för min del på förskolan, vilket också betyder att man slutar 1. Riktigt skönt är det. Så nu ska jag ta och plugga lite och ta det lugnt innan kvällens fotbollsträning.

Det finns en pedagog på förskolan som jag inte tror förstår vad ordet fantasi innebär. Usch, jag blir nästan lite arg. Men, hon är gammal och grå, och som henne ska jag inte bli när jag blir stor ;p Tur att det finns fler än en pedagog på förskolan iallafall :p

Måste hitta en impuls på praktiken också. Men det är ju skitsvårt!
Tänkte ta det här först, men alltså. Hur ska man kunna förmedla något sånt via fotokollage? Jag tycker inte om den här uppgiften alls!


Nu dras det på med musik och pluggas här iallafall.



/Lalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback