Maj 15

Och idag har det varit min sista praktikdag.
Jag tycker inte om att säga hej då. Nej usch, sånt är så sorgligt. Och det känns som att man aldrig mer kommer träffa folket, men vadå. Kommer säkert springa på någon på Bischa, eller på Banvallen, eller tjinga på någon som åker förbi i bilen. Ändå ska det kännas så tragiskt, det är konstigt.
Och dom var så rara att jag fick en jättefin blomma, en orkidée till och med. Ska lägga upp en bild på den sen.
Men jag ska upp och hälsa på dom någon dag sen när uppsatsen är färdigskriven. För den kommer jag och Matilda behöva slita med nu i typ två veckor. Trist, men samtidigt bra för sen är det inte mycket kvar av den här terminen alls! :D

Fick sluta efter fikat idag, vid halv 10. Så det var snällt, och riktigt skönt. Så nu har jag fixat lite här hemma och med VFU-pappren. Så nu tänkte jag bara ta det lugnt, och imorgon så väntar en välbehövlig sovmorgon. Nice!


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback