Maj 18

Och så var man i skolan igen. Det enda positiva med det är att det bara är typ tre veckor kvar innan det är sommarlov! :D

Matchen igår då. Den slutade 3-3, till slut. Rättvist tycker jag.
Första halvlek så hade helt klart Kuddby övertaget.
Och andra halvlek, ja då var det vår tur.
Så jag är nöjd över vår pinne. Och imorgon ska vi ta tre, mot Hageby!

Snart går bussen hemåt Gusum igen iallafall. Ska bli skönt att komma hem. Har ju förvisso inte varit här så länge, men det är alltid skönt med en liten mjukstart. Imorgon börjar allvaret med min och Matildas B-uppsats. Men det blir nog bra, när vi väl kommer igång :p


Hoppas att det har slutat regna snart. Hatar regn!!




/Lalla.

Kommentarer
Postat av: Maaaaalin! ;D

Tjo!

Nej, jag tror fortfarande jag har feber om kvällarna när jag inte mosar i mig ipren :p Och snorig som attan! Ber till högre makter om att bli frisk till söndag iaf! då blir vi inte många! :p

2009-05-19 @ 08:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback