Maj 26

Uppsatsplugg idag. Gick bra och imorgon ska vi fixa finliret, så blir nog färdiga då. YEES!

Hade träning ikväll också. Och jag har fått ännu ett smeknamn :p
Till att börja med så kan jag ju berätta att en av fotbollstränarna har en förmåga att kalla mig AlexandER, vilket han till och med hade skrivit på en laguppställning :o Så mestadels brukar det bli Alex, eftersom det kan vara så svårt att skilja mellan Alexandra och Alexander (hm). Men från och med idag så heter jag även Axel, så det vart jag väl kallas i princip hela träningen.
Kärt barn har många namn, eller? :p

Träningen var rolig iallafall. Inte så hård, men med en hel del skratt.
Och två vadkramper i samma vad. Ajsing vad ont det gör. Borde väl kanske ta och stretcha lite innan jag går och lägger mig, så jag inte får en tredje krampattack inatt.. :/

Men nu ska jag ta och sova. Fast har en timmes sovmorgon imorgon, så den ska jag njuta av :)


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback