Maj 28 - Vårruset

Då var man hemma igen efter årets vårrus. Gick väl rätt så bra, då jag och Kim joggade/gick/sprang på relativt bra tid. Vi vart inte så jätteblöta heller, så det var ju bra. Men kallt vart det sen när det var picknickdags.

Det är väl snart dags att gå och lägga sig också. Imorgon ska jag ju jobba igen (det var tider sen det). Så då blir det att lära sig en massa nya rutiner i Ringaboa. Men det blir nog bra.
Sen ska jag och Kim göra stan osäker :) Och Fredrik skulle vara med på ett hörn också, men det är nog mest jag och Kim som står för det osäkra skulle jag tro :p

Men först och främst ska jag regga mitt vårrus på funbeat ;)

/Lalla.

Kommentarer
Postat av: Anna-Clara

Hej!

Vilka fina bilder du hade från Ullaredsresan! Min kamera strejkade ju som vanligt när jag skulle ta kort. Skulle du vilja maila mig lite bilder?

Men jag vill inte vara till något besvär så du behöver inte om du inte vill! Ha en bra helg!

2009-05-29 @ 17:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback