Maj 3

Helgens lilla sammanfattning:

Fredag
Gick upp halv 3 för att åka till Ullared med Lena, Anna-Clara och Kim :) Bilen blev lagad lagom i tid, vi kom dit tills det öppnade (efter x antal turer för att kika på olika mackar) och shoppade loss hela dagen lång. Kvällen avslutades med tacos (då köttfärsen för övrigt blev tillagad i servicehuset eftersom vi inte hade någon platta eller stekpanna på motellrummet, men som tur vad så ordnade det sig till slut :P) och humorgalan förståss.

Lördag
Gick upp tidigt för att hinna städa iordning rummet, och kom in till Gekås rätt skapligt ändå, och slapp köa :) I fredags fick vi köa lite eftersom vi kom dit innan det öppnade, men det är ju så det ska vara :D Åt och kollade lite på Sko-boo innan vi begav oss hemåt. Det var väldans var mt och trångt i bilen, men med en glasspaus så orkar man mycket :p
Följde sen med Kim för att hålla i hennes vas :p Kom hem vid 8 så det var skönt :)
Allt kan sammanfattas med att denna Ullaredsresa började och slutade bra, till sist :p

Söndag
Äntligen lite sovmorgon.
Hemmamatch (på Grännäs förvisso) mot Bråvalla. Vann med 7-0, och det var riktigt roligt. Det var vi värda! :) Det togs kort under matchen också, och det ska bli väldigt spännande att få se dom :p Kanske något av mina tre mål kom med på bild? :p
Nu har jag och Helen tittat på Lost, ska skriva klart på min planering nu, och se lite till innan jag ska gå och lägga mig. En vecka med fem dagars praktik väntar på mig, och jag har helhetsansvar hela veckan lång. Får se hur det går.


/Lalla

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Du måste vara stolt efter ditt fina hattrick!! :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback