Maj 9

Lördag idag, och det är så skönt att det är helg.
Och mamma är till Ullared igen, över dagen med buss :p Fuskis.Jag vill också åka dit igen. Men först och främst vill jag ha mer pengar isf ;p Kan ju vara en fördel.

Igårkväll så vart det läskig film, god mat & dricka hos Kim. Trevligt, som vanligt :p
Fick också mitt schema inför sommaren. Rätt skönt att veta hur det ser ut. Ska jobba fredag och söndag under midsommar, så lite ledig är man iallafall, till skillnad mot förra året. Men lite småskumma tider är det, men det ska väl gå bra.

Idag blir det lugna puckar. Håller på att städa lite smått, och på onsdag så ska halva mitt rum flyttas för att pappa och Kalle ska kunna sätta in ett nytt fönster. Så efter det ska det möbleras om också :)
Självklart blir det lite Desperate sen, och Lost när Helen kommer hem, och så Babben & co ikväll. Tror väl att det är sista avsnittet av Var fan är min revy? också va?


Nu ska jag sätta på radion och fortsätta städa och vara lite duktig här. Kanske orkar man plugga lite också? I don't know yet.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback