Maj 27 - Ullaredssfoton

Satt och tittade igenom mina bilder på datorn, och vips så hittade jag en hel del bilder jag inte lagt upp varken här eller på bilddagboken. Förvisso så lägger jag inte alls upp så mycket bilder på bilddagboken längre, men snart ska jag väl ta och bättra mig :p

Här kommer iallafall väldigt sena bilder från Ullaredsresan som gjordes för typ en månad sen :p


Jag och Kim käkar årets första mjukglass :) 


Här sitter vi med alla påsar och tittar på vad vi köpt dag 1.


Kim försöker packa så smidigt som möjligt :p


Här hackas det grönsaker till kvällens tacos.


Kim.


Anna-Clara.


Lena.


Lalla.


Hemresan i en proppfull Volvo.


Hemma i Söderköping igen och det ramlade ut saker så fort vi öppnade bagageluckan vill jag lova :p


Ajöken sa fröken.

/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback