November 11

Blev en alldeles för lång sovmorgon imorse, så det blev ingen promenad som jag hade tänkt.. Får se om det kan bli någon sådan i helgen istället.

Men det blev en fika med käraste Carro istället. Så trevligt att skratta och prata med den människan alltså, mäskdunken :p
Sen blev det hem för att springa upp till fotbollsträningen. Konditionen är verkligen urusel. Funderar faktiskt på att inte gå på gympan imorgon, enbart för att det bara kommer vara jag som börjar flåsa efter fem minuter.. :/ Jaja, vi får se hur det blir.

Kanske är dags att försöka sova snart iallafall. Ska till Linköping för ett seminarium imorgon mellan 9-12. Lite halvsegt sådär faktiskt, men har ingen skola på fredag :) Då ska jag jobba istället, 8:30-16:30, på Ringarums förskola.

Men nu fick jag ett sms, alltid trevligt.


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback