November 26

Ännu en lång dag med världens huvudvärk på praktiken. Men den sista mätningslektionen gick väl okej. Var lite tidsoptimistisk så precis när jag förklarat hur de skulle fortsätta så avbryter min handledare och säger "men innan ni börjar med det så ska ni få lite rast". Raster är väl överskattat?! :p Så fick köra på lektionen efter också, och avsluta dagen.

Sen bar det av till salong Hårfin för att ännu en gång bli blond & lite korthårigare. Alltid trevligt med en liten pratstund med Malin :)

Imorgon är det praktik som gäller. Sen ska jag & Carro ha lite trevligt, åka på julfest och ha det trevligt.
På lördag är det damlagets avslutningsfest, så då blir det Laserdome. Det kan ju bli lite spännande det :p Får se hur kvällen avslutas sen om det blir att titta på Dansbandskampen, eller om det blir utgång i Viken. Som tur är så behöver jag ju inte bestämma det nu ;p


Men nu ska jag plugga och försöka stressa ner litegrann.


/Lalla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback