November 29

Första advent idag. Snart ska ljuset tändas, och alla gardiner ska strykas och sättas upp på rätt plats när fönstren är putsade och sist men inte minst ska ljusstakarna och stärnorna på plats i fönstren också :) Mys!

I fredags var sista praktikdagen för denna tvåveckors-period.
Carro kom och hämtade upp mig när jag slutat och vi tog en sväng på Willys innan vi dunkade till Gusum för att hämta upp min packning. Åkte sedan till Viken och fixade med Carros hår och jag fixade med mina naglar i väntan på att Carro skulle bli färdig ;p
Sen åkte vi iväg till Ringarum för att äta julmat. Kollade även på Idol. Åkte tillbaka till Viken och där pimplades det lite vin innan vi åkte iväg till Davidssons.
Lite halvseg på lördagen sen, men kom hem iallafall och då var det nästan lagom dags för att gå upp till Dalängen för att äta lite mat med laget. Sen åkte vi iväg in till stan för att spela Laserdome. Så jäkla kul! Men svettigt var det, och vilken träningsvärk jag har idag. Och en hel del blåmärken också efter att ha sprungit in i en del väggar också ;p Men är det krig så är det! Och mitt lag vann! :D
Kom hem och hade missat början av Dansbandskampen, men hann ju se det viktigaste: Titanix två låtar, och hur det slutade. Hoppas som tusan att det blir en guldstjärna nästa lördag :)

Idag så har jag städat en del, och nu blir det lite fix och trix med gardiner och liknande. Sen ikväll ska jag iväg på möte om kyrkofullmäktige.

Imorgon är jag ledig från stan, så då ska det bli en tur in till stan tänkte jag :)


Och här har ni Carros & Lallas bil-åkar-låt :)




/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback