November 4 - Kväll

Hemma från fotbollsträningen nu. Roligt, men alltså konditionen är totalt borta. Det var ju nästan så illa att jag blev lite svimfärdig. Jag skäms!
Men när ska jag få tid till att träna då?
Tänkte ju försöka börja på gympan igen, nästa torsdag..
Och vad jag saknar mina långpromenader runt tallarna. Jag behöver verkligen dem. 100 minuter med musik och bara gå. Nej fan, nu måste jag ta tag i detta! Värr får det inte bli!

Nu är det dags att gå och lägga sig iallafall. Ska ju gå upp halv 5 imorgon! USCH! Och likaså på fredag. Som grädde på moset är det möte imorgon i Viken halv 7, och man vet ju inte när man kommer därifrån. Och så ska jag upp och jobba på lördag morgon. Wiie. Vilken tur att jag är en människa som tycker att sömn är överskattat *host host*.

God natt iallafall. Nu måste jag ta och sluta gnälla!


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback