Oktober 1

Sitter här med en tjocktröja och mysbyxor insvept i en filt och med ett par tofflor på fötterna. Ändå har jag inte fått upp värmen än! Har fryst (frusit?) precis hela dagen.
Eftersom det regnade imorse så blev fötterna blöta direkt. I salen där vi hade vårt seminarium (som förövrigt var i C-huset, korridor U, korridor 18, sal U1 - Jag blir tokig på Linköping!) var det svinkallt så när jag gick därifrån hade jag faktiskt lite frost på näsan, typ. Skulle till Liu-tryck och på den korta biten frös man ännu mer, och sen i väntan på bussen.
Och egentligen känner jag väl inte för att dra på mig alla långkalsonger och underställströjor och fotbollsskor, men är det fotbollsträning så är det. Men jag hoppas för allt i världen att vi slipper regn för det räcker med den blöta gräsmattan.. Vantar får jag bara inte glömma!

Sen blir det lite mer tentaplugg när jag kommer hem, och lite packning.
Imorgon bär det av till Linköping igen. Först lite VFU-plugg med Janni, och säkerligen en hel del prat. Sen så är det inflyttningsfest på schemat. Trevligt trevligt.

I helgen sen väntar hemresa, plugg och match borta mot Krokek. Så det betyder också att jag ska tagga en hel del :p


Men, lite musik och plugg innan det är dags att byta och och gå ut i kylan igen..


/Lalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback