Oktober 20 - Mörkt

Nu har jag varit iväg och jobbat mina små timmar för idag. Imorgon, på lördag och på söndag blir det ännu fler. Så nu har jag lyckats fylla alla veckans dagar med någonting, men det finns ju alltid lite timmar till övers här och var för lite roligheter :p
Vad mörkt det blev nu på bara tio minuter. Och det är väl på söndag vi ska ställa tillbaka klockan en timme, right? Ja, vi går mot mörkare tider om ni inte redan upptäckt det med andra ord :p

Har nu börjat med den femte skivan av Desperate säsong 3, så snart är det slut med det roliga.

Men, nu kommer här lite höstbilder som jag tagit med mobilen. Äntligen har jag fört över lite bilder därifrån också.


Första frostnatten


I väntan på hemfärd från en arbetsdag på förskolan i Ringarum.


En lång väntan.


Busshållplatsbyte.


Nu blir det snart en biltur med syrran :)


/Lalla.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback